Nieuws  
 

Mimaki Europe heeft nieuwe ontwerpsoftware Simple POP, die in april 2019 wordt vrijgegeven. Simple POP is ontworpen om creativiteit bij het ontwerpen van winkeldecoratie te stimuleren, zodat retailers dit zelfstandig op basis van sjablonen kunnen produceren, en waar nodig hun aanbod van Point-Of-Purchase (POP) displays kunnen uitbreiden.

In de detailhandel wordt een grote verscheidenheid aan reclamemateriaal gebruikt, variërend van etalageborden, posters en POP-advertenties tot zegels en stickers. Die zijn bovendien strikt gekoppeld aan seizoensgebonden evenementen, in de tijd beperkte aanbiedingen, weertrends en dagelijkse koopjes. Hierdoor is flexibiliteit bij het produceren van in-house reclamemateriaal van cruciaal belang om de verkoopresultaten te verbeteren. De Simple POP software beantwoordt direct aan deze eisen en maakt gebruiksvriendelijke processen mogelijk op basis van kant-en-klare sjablonen. Het aanbod van beschikbare templates omvat verschillende POP-advertenties die speciaal zijn ontworpen om in het oog te springen en om belangrijke informatie zo goed mogelijk over te brengen. Denk bijvoorbeeld aan schommelende POP-displays, prijskaarten, posters en banners, maar ook in-store decoraties voor elk seizoen en evenementen (muurstickers, raamstickers, raamstickers, magneetvellen, tapisserieën, etc.) en kleine artikelen (labels, zegels, stickers, etc.).

De sjablonen worden geleverd met voorgeïnstalleerde snijgegevens, die het mogelijk maken om automatisch af te drukken en te snijden door gebruik te maken van Simple POP in combinatie met Mimaki UCJV150 en UCJV300 van UV-uithardende inkjetprinters met snijfuncties. Verder sluit de UCJV300 serie, die is uitgerust met witte inkt, perfect aan op de behoeften aan pakkende en zeer decoratieve artikelen, omdat het de reproductie van natuurlijke kleuren mogelijk maakt, zowel transparante als gekleurde media.

Belangrijkste kenmerken van Simple POP:

  •     Vooraf ingestelde sjablonen voor specifieke toepassingen die een eenvoudig ontwerp mogelijk maken.
  •     Vooraf geïnstalleerde print- en knipgegevens voor POP’s en in-store decoraties.
  •     Automatisch snijden om de efficiëntie van het werk te verbeteren.
  •     Witte inkt op de UCJV300-serie maakt afdrukken op transparante, gekleurde en metalen media mogelijk.

Plaats op:
Datum: 5 maart 2019
Bron: Mimaki
Gerelateerde artikelen  
25-09-2018 Nieuws OKI Europe lanceert printers voor smalle kleurenlabels
15-03-2019 Nieuws Mimaki prominent aanwezig op FESPA
31-01-2012 Nieuws Mimaki introduceert nieuwe compacte vlakbedprinter
19-06-2013 Nieuws Canon presenteert nieuwe serie Oc Arizona UV flatbed printers op FESPA 2013 …
28-01-2019 Nieuws Direct-to-garment printer voor on-demand personalisatie van Roland DC
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,51 seconden.