Nieuws  
 

Postbode.nu, een online postkamer, lanceert de laatste versie van de Postbode.nu-app. Deze nieuwe generatie digitale postkamer geeft bedrijven en particulieren altijd inzage in de ontvangen en verstuurde communicatie. Waar het bedrijf deze diensten in het verleden via losse producten aanbood, is de dienstverlening nu volledig geïntegreerd in een online platform.

Mark Hameetman en Jeffrey Hagenstein legden jaren geleden de fundering voor hun bedrijf Postbode.nu, toen zij een ‘post-app’ op de markt brachten. De ondernemers zagen in dat er toekomst zat in het product, maar dat er tegelijkertijd nog ruimte was voor doorontwikkeling. Hagenstein: “Wij zagen dat er nog weinig innovaties plaatsvonden binnen de postmarkt. Mark en ik besloten toen om in dat gat te duiken en het online platform verder te ontwikkelen.”

Hun inspanning resulteerde uiteindelijk in de huidige app en website, maar ook in een aantal oplossingen voor woningbouwcorporaties en energiemaatschappijen.

Postbode.nu is op dit moment de enige toegankelijke digitale postkamer van Nederland en richt zich op kostenbesparing en gebruikersgemak.

Plaats op:
Datum: 5 februari 2018
Bron: Postbode.nu
Gerelateerde artikelen  
02-05-2018 Nieuws Van traditionele postkamer naar Informatie Pre-processing Servicecentrum (IPS) …
10-07-2017 Nieuws Digitalisering communicatie maakt herziening postmarkt noodzakelijk
02-11-2015 Nieuws Pondres breidt digitaal uit met diensten en medewerkers
24-10-2016 Nieuws Ricoh en Mark Boelhouwer uit elkaar
25-04-2017 Achtergrondartikelen Zo innoveert Impress voor haar klanten
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2018 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,18 seconden.