Nieuws  
 

Online Publisher is al 10 jaar een pionier in het digitaliseren van offline folders, nu is het moment om een versnelling hoger te schakelen. Er is een groeiende vraag in de markt om de online folder zo professioneel mogelijk in te zetten, omdat deze belangrijker wordt in de winkelkeuze van elke shopper. Samen met partners en klanten gaat Online Publisher aantonen dat retailers de data uit de online folder kunnen gebruiken voor meer online omzet, winkelbezoekers en offline omzet. De naam WePublish past beter bij deze visie, daarom heet Online Publisher met ingang van woensdag 6 februari WePublish.

De interesse in de online folder is de laatste 5 jaar verdubbeld (bron: Google Trends) en groeit nog steeds. Ondertussen is de markt voor de fysieke folder volop in beweging. Het medium is nog steeds een belangrijk middel in de klantreis om winkelbezoek en omzet te genereren, zowel online als offline. Afgelopen twee jaar groeide de data die je met de online folder kan genereren uit tot een bron van kansen. Daarom gaat WePublish zich vol inzetten op bereik én resultaat, zowel online als offline.

Shopper data
Uniek aan de data uit de online folder is dat deze het oriëntatiegedrag van shoppers bijhoudt, elke week weer. Dat betekent dat een shopper profiel opgebouwd wordt met interesses die up-to-date zijn. Met deze data kan WePublish samen met de retailer werken aan hogere online conversies, maar ook inzicht genereren in winkelbezoeken en product trends. WePublish gelooft zelfs dat er met genoeg data voorspelt kan worden welke weekaanbiedingen het beste gaan presteren binnen een productcategorie.

Ambities internationaal
Met deze nieuwe data dienstverlening richt WePublish zich op retail klanten, maar ook op platformen die folders verzamelen. In Nederland werkt WePublish al samen met Spotta om deze technologie in te zetten. WePublish richt zich daarmee ook op de Europese platform markt om samen met partners of platformen internationaal retailers beter te laten presteren met behulp van deze shopper data.

Plaats op:
Datum: 11 februari 2019
Bron: WePublish
Gerelateerde artikelen  
12-03-2018 Nieuws Drukwerkdeal.nl gaat samenwerking aan met Spotta
20-07-2011 Nieuws DrukDomein.nl heeft haar dienstverlening uitgebreid
23-11-2011 Nieuws DrukDomein.nl breidt dienstverlening uit met vermelding FSC certificaatnummers …
05-02-2018 Nieuws Online postkamer lanceert nieuwe app
29-11-2011 Achtergrondartikelen Reclamefolder is motor van de economie
 
 

- partners -

 
 
 
 
 
� 2005 - 2019 Vakwereld. All rights reserved Pagina geladen in 0,48 seconden.